heisand? Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 må vekke mini klokka 7 om morgenen. har er super flink til å sove. har det vel fra bf som gjerne sover til 15. men mini våkner ihvertfal når jeg vekker han ) det gjorde ikke bf
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 får han ikke sove hvis han ikke står opp så tidlig eller hvorfor vekker du han så tidlig?
Kaffemocca Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Det problemet har aldri jeg hatt=) Her soves det akkurat litt for kort etter mammas smak hver natt..Nesten hvertfall, i går slo de på stortromma og sov til halv ni, det var godt det!
heisand? Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 må jo få snudd døgnet hans hehe ). så hvis jeg plutselig sover til halv ni, skrudd av vekkeklokka og sovnet igjen. så sovner han ikke før laaaaaaaaangt på kvelden igjen.
tomat15 Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Her blir det tidligere og tidliger jo lysere det blir ute. Gleder meg til å skru klokka, så kanskje vi får en time til. Vurderer virkelige å skaffe enda bedre rullgardin eller noe. Klokka 0600 hver eneste dag er litt tidlig for meg. Ikke rart jeg er værdens kjedeligste. Må legge meg klokka 2200 senest for å holde følge med poden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå