Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen lille Erica og mamma :-) Leste igjennom fødehistorien på bim, og den var jaggu tøff for dere begge. Fikk tårer i øynene denne gangen også. Men tenk at noe så forferdelig kan bringe frem noe så fantastisk, Erica er en herlig og sjarmerende liten jente som alltid har et smil på lur. Vi er så heldige som har fått trille masse med dere i dette året som har gått, og det har vært bra for både liten og stor (ikke minst shoppe, det er bra for mamma ;-). Det har vært spennende å se Erica utvikle seg, nå i det siste har hun jo fått full fart og er blitt en riktig så selvstendig liten frøken, og det er godt å se. Kos dere masse med ettåringen i dag! Håper mamma ikke blir så tynget med tanker som "akkurat nå skjedde det og det" men den tror jeg vi må igjennom alle sammen. Ha en super dag med mamma og pappa! Vi gleder oss til å feire deg! Hipp hipp hurra!!! Stor klem fra Mia & mamma :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen Erica! Har kost oss masse sammen med dere dette året som har flydd så alt for fort! Håper vi får treffes mye i året som kommer også! Stooooor klem fra Camilla og mamma
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer med dagen til Erica, mamma og pappa. Tenk at dette året har gått så utrolig fort. Kos dere masse med den store dagen selv om det sikkert blir noen refleksjoner rundt det hele. Hipp hurra for bursdagsbarnet.
Millapril Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Tusen takk for alle bursdags gratulasjoner! Det er jo en spesiell dag og mange tanker går tilbake ett år i tid. Så på klokken 13.30 (Erica ble født 13.32) og mimret litt. Ble mye kos på vesla i dag, uten at hun helt skjønte hvorfor. Vi har hatt fin feiring med vennepar med barn, kake og litt mat. Var veldig koselig og Erica sovnet helt utslitt i sengen sin nå. Neste helg er det bursdagsfeiring igjen, og vi gleder oss!
Rødtopp75 og to små Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen (litt på etterskudd). Håper du hadde en kjempekoselig dag med mange pakker, kaker og besøk. Klem fra Josefine og mamma'n
Solstråle72 Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer med vel overstått 1 års dag til lille Erica! Håper du hadde en fin dag med pakker og kaker :-) Og regner med mamman og pappan er kjempestolt av å ha en 1 åring i hus!! Klem fra Tobias og mamman
Endelig ny spire i magen Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Litt forsinket bursdagshilsen fra oss..... Håper du hadde en fantastisk dag og at du fikk alt det du ønsket deg. Gratulerer så masse med dagen, håper vi kan treffe deg snart igjen. Klem Benedicte og mamma`n
smurfen :o) Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer så mye med vel overstått bursdag til Camilla. Som nevnt tidliger, så har jeg ikke vært inne på lenge og er derfor svært forsinket med alt. Kjekt å høre at dere hadde en fin feiring!
smurfen :o) Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Skrev feil navn her jeg... *flaut* Får unskylde meg med at det er midt på natten og jeg er stuptrøtt på jobb. Itillegg på jeg skynte meg, så jeg får svart på ting. Mente selvfølgelig gratulerer med Erica!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå