Gå til innhold

"Jeg og mannen sendte dem noen strenge blikk. "

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAHAHAHA, det var dagens! For en god start jeg fikk på dagen nå, hehe=D

Nesten så jeg føler vi bør ta med 1-åringen og dra på McD eller BC bare for å provosere;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah, da kan jeg bli med;)

Skrevet

så kan vi sitte der å sende strenge blikk til andre som er der, akkurat som oss :P

Skrevet

Hehehe, men ville ville spist på en ansvarsfull måte da vettu! ¨Sånn som töddel. Det er ok hvis man er der for å passe på hva andre spiser! :)

Skrevet

Mulig jeg er fordomsfull, men jeg kan ikke se for meg at menn sitter og ser stygt på andre foreldre? Føler at det er litt sånn "kjerringgreie"?

Skrevet

Nei, de fleste menn bruker, såvidt jeg har skjønt, ikke mesteparten av tiden sin på å leite fram hva andre foreldre gjør feil, men kan hende han later som for husfredens skyld;)

Skrevet

skulle nesten ønske de hadde stirret på meg..da skulle de fått så det holdt tilbake..haha

Skrevet

Hehe=) Barna mine er nok døden nær nå, de som fikk smake chips før de hadde fyldt året,hvordan skal det bli mennesker av dem nå?

Skrevet

Mulig jeg er dum nå, men hva er BC?

Skrevet

Hun mente sikker BK= Burger King=)

Skrevet

OMG!!

Ha-ha-ha - ler meg fillete av dette, altså!! :-D

Skrevet

Oki, folkens, fint dere er engasjert, men det hovedinnlegget dere sikter til var jo bare et tulleinnlegg.

Skrevet

Du må også si høyt der att du snart skal på 1 måneds ferie til syden i uten barn =0) hahaha.

Skrevet

Små barn...store gleder :-/

Skrevet

Jaja, tulleinnlegg - det sier dem alltid etter å ha fått pepper!

Skrevet

ble ganske nysgjerrig på hva dette handler om ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...