Gå til innhold

Jeg hater å spy!!!! :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er å være kvalm, men å spy er så grusomt :-(( Hadde laget meg deilig søndagsfrokost imårrest og skulle kose meg siden jeg var sulten og ikke kvalm, men den gang nei :-( lenge siden jeg har spydd så kraftig ja :-(

Jeg vet at dette er et dumt spm, men magen trekker seg ganske kraftig sammen når man henger over doskålen, er så redd for at det kan skade spiren??

Noen flere som kaster opp? :-/

kan ikke forstå hva som er vitsen med å gjøre oss så dårlige de første mnd :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe farlig for knøttet i magen din når du spyr. Er godt beskyttet inni der. Spydde i ni mnd med begge svangerskap og fikk beskjed om at det har ingenting å si for knøttet. Er 4+3 nå sllik at jeg joiner vel deg ang.spying når som helst. :) Nyter bare dagene før kvalmen setter skikkelig inn. Kafebesøk, kino og shopping. Blir vel lenge til neste gang jeg kan gjøre det når det setter inn. ;) All spying er verdt det heldigvis til slutt. Kos deg med knøttet i magen. Det skal jeg. :)

Skrevet

I 9 mnd, Randi?? :-((( Fyfaen.... og her bæser jeg over å ha spydd et par uker :-// Det skulle virkelig ikke vært lov å bli så dårlig:-((

Håper inderlig at du ikke få samme kvalmen denne gangen :-) Lykke til så mye!!!

Har fått et tips om seaband og grønne epler så skal prøve det :-D

Skrevet

Jeg har en venninne som er homeopat, og hun anbefalte meg å skaffe noe som heter Symphoricarpus D6. De har det på apotek som har homeopat-midler. Dessverre for meg så er de utsolgt i Trondheim og får inn nytt nå etter påske. Venninna mi brukte dette selv under svangerskapet sitt og det fungerte utrolig bra. Gleder meg til jeg får tal i det så jeg kan fungere noenlunde normalt. Sånn det er nå så ligger jeg mest rett ut på sofaen og er kvalm. Har kastet opp voldsomt idag også. :(

Mitt råd til de som sliter er å ta kontakt med homeopat da homeopat-midler ikke er skadelig for fosteret. :)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jeg gikk til en jordmor som også jobber i nærområdet som akupunktør. Fikk behandling hver 2.-3.dag så lenge kvalmen vedvarte. Da fikk jeg noen gode dager mellom hver behandling. Det var skjønt!

Håper du slipper å gå hele svangerskapet, lykke til.

Skrevet

Off ja det er forferdelig å spy!! Noe av det verste, og det å være kvalm også. Spydde veldig i tre mnd med de to første, og kvalmen og kastet opp av og til helt til fødselen.. Men en lærer seg å leve med det. Nå er jeg gravid og venter nr tre. Jeg har iallefall fått to friske flotte barn, til tross for veldig mye spying med de to. Denne gangen er jeg kvalm nesten hele tiden når jeg er våken, men spyr ikke. Men brekker meg noe veldig. Hjelper å spise og drikke litt før jeg står opp , en stund før slik at blodsukkeret stiger før jeg står opp. Føler meg veldig veldig sulten når jeg våkner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...