Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Har merket de siste dagene at beina har begynt å hovne og generelt i kroppen stikker det og klør der det er vann, når jeg legger hendene på no eller putter de under noe så tar det bare noen minutt før jeg får dype merker som sitter i lenge etterpå.... Noen andre som har fått det så tidlig og ble det da verre?? Husker jeg fikk ikke dette før i uke 27 sist gang.....
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 merker at ringen min ikke passer lenger, så har nok begynt å få litt vann i kroppen.. Bare vær flink å "roter" hender og føtter, bra å holde blodomløpet godt i gang.. Ikke spis så mye salt heller for salt binder vannet.. huff, jeg husker dette fra mitt siste svangerskap, det begynte rundt uke 20.. Håper vi slipper litt lettere unna denne gangen da =)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Er forsiktig med saltet ja, hvilken uke begynte det hos deg? Jeg begynte med dette fra uke 27 sist gang så dette er utrolig tidlig syns jeg...
vivi79med2tette Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jeg fikk også veldig tidlig vann i kroppen sist. rundt uke 14. Men jeg hadde ikke veldig synlige vannansamlinger, men jeg følte meg ektremt kompakt. Også utviklet jeg carpal tunnel syndrom av det. CT er prikkinger i hendene som følge av at væsken presser på nervene i håndleddet. Dette ble etter noen uker ekstremt smertefullt. Tidlig behandling med støttebandasje var det eneste som hjalp på meg. Og holde seg unna salt mat er veldig lurt. Husk, ikke drikk farris :-) Er gravid igjen nå, uke 20 og har ikke merket noe. Men tror nok det kommer nærmere sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå