Lykkeliten123 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Skal til jordmor Kari på Bryne på tirsdag og begynte plutselig å lure på om hun skal ha urinprøve? Ettersom jeg har tenkt å ta annenhver lege/jordmor skal hun gjerne sjekke eggehviten/ sukkerinnhold i urinen? Noen som vet? Har ikke lyst til å drive og dra rundt på det ekle uringlasset dersom det er unødvendig, samtidig misliker jeg at slike ting kommer overraskende på meg så jeg må ta det på sparket i en plastkopp eller noe =(
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Ja,når du bruker jm,så skal hun også ha urinprøve for å holde kontroll på at det ikke er noe galt der. Forstår at det ikke er så kjekt å dra på det uringlasset. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Ja, jm sjekker urinen. Jeg passer bare på å drikke godt før timen, slik at jeg er sikker på å kunne tisse når jeg kommer til timen:) Er det et legekontor med en sekretær, kan du bare spørre etter urinprøveglass når du kommer, og avlegge prøven rett før timen. Morgenurin er nok det beste, men det er litt enklere å ta med den om man har time kl 8, enn om timen er kl 16.. Aldri i verden om jeg setter urinprøven min i kjøleskapet på jobben eller liknene!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 det beste er å ta morgenprøve og midtveisstråle,men tror ikke det er så farlig å ta urinprøve seinere på dagen....viser det seg at det er noe utslag på den,kan du jo alltids ta med en morgenurinprøve neste dag for å være sikker...:)ikke så kjekt å ha uringlasset med seg på jobben,nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå