<3Lykkelig<3 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er så spent så klarer ikke helt å sove gitt. Har laget to marsipankaker står Dåpen til Sarah Kristine og Velkommen til verden på dem Laget fire oppsatser av rosa og fersken fargede roser,hvite nelliker,og brudeslør De ble kjempe lekre.:-) Maten er også laget ferdig (gryterett) så det skal bare varmes opp, skal ha baguetter og salat ved siden av. Bordet er halveis pyntet, skal ta på askjetter og glass imorgen før jeg reiser til dåpen og blomstene. Gleder meg kjempe masse til imorgen på Sarah sin store dag Og exen min kom også det er jeg veldig glad for Sarah sin skyld Han sover på sofaen nå hehe.
Monajenten Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Så flott, det høres ut som om det kommer til å bli en super dag!! Lykke til med dåpen til Sarah Kristine:-)
2blå og ?? i magen Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Masse lykke til i morgen Blir nok en kjempe fin dag!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Masse lykke til Flott at barnefar stiller opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå