Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Håper noen av dere var på Hinsides for over en mnd siden. Der var det noen studenter som spilte gitar, sang og spilte en sånn bitteliten gitar (hun blonde jenten sang, hun med mørkt hår spilte gitar og koret + en gutt på den lille gitaren). De sang noe om "in my garden", en nydelig sang! Noen som vet hvem jeg mener, og vet hva de heter, og hvor jeg evt finner den sangen (om de har lagt den ut)???? Dere vet sånn følelse man får når man har hørt en sang som treffer deg i hjertet, og så vet man ikke om man noengang får høre den igjen, og det føles bare feil??? Sånn føler jeg det...
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Dytter opp før jeg går og legger meg, og håper det ligger et reddende svar her når jeg sjekker innom i morgen. Isåfall er jeg evig takknemlig! Smask!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Var nok ikke der..beklager
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Dytter håpefullt igjen. Drømte jeg traff hun ene damen i natt og at det løste seg...Kanskje et tegn?
*dum&deiLig*™ Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 RIng Hinsides og spør da vel. De må jo vite hvem som har spilt hos dem?
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 http://www.insiderock.no/har.html
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Det var bare jam,.så tror ikke de har kontroll på alle de som spiller der. Har spurt han som leder jamen på Hinsides, men ikke fått svar ennå, tror ikke han vet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå