Gå til innhold

Er du husredd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller redd for å være alene hjemme??!

Off, det er jeg.. :P Så hvis jeg blir singel går hele lønnen min med til livvakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja :) sitter å dikter opp syke historier om at folk står å titter på meg osv. Til slutt så har jeg fantasert så mye om dette at jeg tror det er sant og da tørr jeg ikke røre meg av flekken før noen kommer hjem..

Skrevet

Hehe jeg er også dødsens husredd, var så redd en natt at samboer måtte komme hjem fra nattskift:) Jeg er helt desperat husredd alltså, er så redd at jeg har lurt på om jeg skulle søke hjelp for det.. hehe tro om det finns hjelp å få for det.

Gode råd mottas med takk:)

Skrevet

Nei, skulle tatt seg ut så mye som samboeren er borte på jobb....men var alenemor i flere år også..så jeg er vant :) T.o:m skremt skumle fremmede menn som har banka på døra mi midt på svarte natta, treiv tak i kosten til venninne mi vegg i vegg og kjeppjaga dem 50meter før jeg stoppa....da bodde jeg alene med sønnen min ( de skulle vist kreve inn penger fra han som leide der tidligere, de trodde jeg var dama hans)

Skrevet

Oj, hihihi.. Som å høre meg:)

Tok meg i tidenes patetiske her istad, å late som jeg snakket til sambo: Øyy, sover du eller?? Du får gå å legge deg i senga di! Ja ja, jeg sitter bare her litt til jeg da..!!

Er visst på vei hjem nu da:)

Hvordan er det med denne frøkna da? Overtatt leiligheten enda??

Skrevet

Ohh, herre!!!! Ja, du virker som et hardbarka kvinnfolk, he he.. Jeg bare later som jeg. Er så pingle så jeg skremmer mitt eget speilbilde tror jeg..

Skrevet

Tro meg, meg med "morratryne", i min stygge blomstrete badekåpe, med huldrehåret som en vill sky rundt hodet og med en piasavakost høyt heva og "urkvinne" brølet man får når man er alene med et lite barn og føler seg trua....det kan skremme fanden på flatmark... :-DDD

Naboen ( venninna mi) kos stupende ut i forskrekkelse ( pluss et par andre naboer)....fikk tilnavnet "furia" etter det der..hehehe

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg i denne "Galskapen" hehe

Skrevet

Herrreguuud,hahahahahahahahahahaha!!! *leeeeeeeeeeer*

Nå ler jeg høyt for meg sjøl, for en beskrivelse..:-))))))))

Uansett tror jeg hjertefrekvensen min hadde blitt så lav at jeg hadde segnet om før jeg hadde rukket å få slengt om meg noe badekåpe..:-D

*ler enda mer: med piasavakost og blomstrete badekåpe*

Skrevet

Hihi så bra =) du kan komme å passe på meg når mannen min reiser til tyskland i april ? hehe så slipper jeg å reise på ufrivillig "ferie" til pappa..tør ikke være hjemme i 14 dager.. snufs

Skrevet

Er aldri alene hjemme.

Om hele familien er borte,er spøkelsene her,for og holde meg med selskap.

;o)

Skrevet

hehe..skaff deg ei stygg blomstrete badekåpe og en pisavakost så er du safe!!!

Skrevet

Pjøøh, spøkelser du....:-\ ;-)

Hihi, hadde aldri tort være alene i 14 dager jeg heller... Aldri i mitt sanne liv!

Skrevet

Hahaha synes jeg ser deg ;) har vært ganger jeg har krabbet under vinduene, eller tatt med meg "våpen" når jeg har gått for å legge meg (kjøkkenkniv for eks). Jeg er RAM når det kommer til sånt altså, direkte livredd.

Er redd for å gå ut alene i mørket også. H var dritt lei når vi hadde vært på vinterferie nå, svigers har hytte langt oppe på fjellet og selvom det ikke er ordentlig utedo på hytta må man fortsatt ut fra hovedhytta og inn i et tilbygg for å gå på do, og så mye som jeg tisser måtte jo H ut å lufte svansen hver halvtime etter at det ble mørkt ute hehehe ;) jeg NEKTET rett og slett å gå ut alene.

Har ikke overtatt leiligheten enda nei *sukk* ikke før 11 april, Men det nærmer seg heldigvis med stormskritt nå da :) står å maler litt møbler nå for å få tiden til å gå fortere.

Det er jo foresten en ganske grei kur mot min husreddhet ;) å flytte i blokk med naboer på alle sider og høøøyt opp fra bakken (nå bor vi nemlig på bakkeplan).

Skrevet

Jeg er ikke direkte husredd (siden jeg bor i leilighet, haha;-)) men jeg syns ikke det er noe moro å være alene om kveldene.

Men jeg var veldig husredd da jeg bodde hjemme. Tror faktisk det har en del å si at det var et hus, nå bor jeg i firemannsbolig som er relativt ny (2005.)

Skrevet

Jeg har opplevd fysisk å bli tatt på av et "noe",pluss sett og hørt "spookie" ting. Så her i huset har det vært rariteter innimellom.Men vært helt stille siden februar, da gubben dro fra rom til rom, med sage,og proklamerte som indianerbestemora hans hadde gjort, da hun renset hus.

Kanskje hjalp det?

Skrevet

Neeeei, not at all, he he:o) Jeg tror noe fra oven lar meg unnslippe slike opplevelser, fordi de neppe vil ha meg der riktig enda:-p Så skummelt da... off off off.

Ja, Monajenten... Det er myye verre å bo i hus. Angrer på hele huskjøpet jeg nå:-\

Skrevet

Hihihihi, du er så søøøt og vetdu:o) Må le no:o) Synes jeg ser det for meg:o))))

11 april ja, det er ikke lenge til i det hele tatt da!! Da tar forøvrig kjøperene over vår leilighet også...

Det er så artig å handle og ordne altså!!! Har kjøpt masse dupperier i butikken jeg fortalte om, som jeg driver å henger opp litt etter litt..

Har lagt ut noe på bloggen min og, senest i dag, he he:o)

www.tonjelaura.blogspot.com

Og neste helg skal vi på antikk utsalg i Dal, der håper jeg å få tak i et gammelt hvitt skap og en sjenk m.m. Skøy vetdu:o))

Skrevet

Man er jo faktisk på grensen til å være sinnsyk når man krabber rundt på gulvet i frykt for at "noe" (som faktisk ikke finnes) skal se deg hehe :) glad det ikke var skjult kamera i rommet da for å si det sånn..

Ja det er såååå morro, sengen til tullemor blir så fin hvit, gleder meg skikkelig til å få satt i gang med jenterommet altså!

Skal inn å snike på bloggen med en gang jeg ve du :) :)

Åååå misunnelig, jeg elsker sånt! Jeg ønsker meg et gammelt fransk lintøyskap, men H mener det er altfor dyrt *sukk* han har jo rett også da, har ikke råd til å legge 12 lapper i noe jeg ikke engang har plass til hehe:)

Skrevet

SÅÅÅ mye fint du har kjøpt :) ble litt misunnelig nå altså, vil også ha en slik butikk i nærheten hehe..

Og theodor har blitt sååå stor! Hjerteknuseren :)

Satt å så på bilder når du hadde lagt ut nye på facebook her om dagen, og tuppa utbrøt "ååååå så nuuudelig" når hun så sjarmøren hehe ;) lo så jeg skreik der jeg satt...

Skrevet

Næhmin da, hehehe:o))) Tuppa di er jo så skjønn hun og... Helt utrolig nydelig jente!!!

Synes det er så gøy å følge med på utviklingen av småtrolla som vi "gikk gravide med samtidig":o)) Tida flyr..Gosh.

Skrevet

Hehe, må le av henne :) tror hun har fått med seg at mamma ofte sier det til små bebiser ;)

Ja det er helt snodig,, nå er jo tuppa snart to år også. Jeg klarer bare ikke å fatte at det er 2 år siden jeg var gravid med henne, eller 2 år siden jeg holdt det bitte bitte lille nurket i armene for aller første gang *sukk* blir jo helt sentimental hehe :)

Nå kom det en GRÅ/GRØNN sjanglende fyr inn døra her, så nå må jeg gå å legge han hehehe ;) natti tuppa!

Skrevet

Nja, får sånne innfall nå og da hvor jeg omtrent ikke røre på meg når jeg er alene og jeg greier hverfall ikke sovne for jeg hører så mange lyder.. Men jeg var MYE værre da jeg bodde hjemme, bodde da på gård og så ikke til naboene så følte meg helt alene. Også for 100 år siden ble tre stk drept der og det fantaserte selvfølgelig jeg om hvis jeg var alene.

For meg tror jeg det har mye å si at jeg ser husene til naboene for da vet jeg at jeg har folk rundt meg hvis det er noe..

Skrevet

se på LOST og vær alene.... væææ hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...