Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynnt å blø neseblod i hytt å pine.. noen som vet om det er symtom på noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jeg hadde en perionde da jeg gikk gravid, at jeg hadde mye nese blod. Eller ikke mye men hadde ca 5 ganger, men for ei som aldri har nese blod er det mye.

Kroppen produserer jo ekstra mye blod den tiden en er gravid, og kan føre til nese blod. Men vet jo ikke om det er det i ditt tillfelle. Pleier du å blø nese blod til vanilg?

Vet ikke om det gjore deg klokere,eller kanskje ga deg falske forhåpninger, men ønsker deg lykke til.

Skrevet

Jeg blødde neseblod noen dager før jeg testet positiv denne gangen. Kan jo være et tegn:-) Lykke til!

Skrevet

Jeg begynte pluteselig å blø neseblod noen dager før ikm og da var jeg gravid :-) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

tror ikke jeg er gravid, men.. testet for ca en uke siden neg, skulle hatt mens 8 mars, men regner med at syklusen er litt ustabil. Jeg blør nesten aldri neseblod, tror ikke jeg har gjort det siden tenårene en gang.. ikke hadde jeg klådd e.l bare plutslig, oxo neste dag på jobben når jeg stod i kassa, delikat, he, he... merklig dette, kanskje jeg skal kjøpe en test i morra gitt.... takk for svar!

Skrevet

Jeg har aldri blødd neseblod før jeg ble gravid. Da var jeg tett i nesa og blødde støtt.

Lykke til :)

Skrevet

føler meg så oppblåst og øm i puppene, har gjore det lenge nå, helt siden uka før ikm som var 8.3 ... skjønner ikke hva som skjer med kroppen om dagen. forrige uke testet jeg jo negativ så da kan jeg vel ikke være gravid da, er kjempe trøtt og veldig mye svimmel, og mye utflod, noen som vet om man får forskjellig utflod i førsten av grav.?

minns jeg hadde rikelig i forrige sv. skap, men ikke så tidlig.

skulle vært å kjøpt meg en ny test tror jeg!

har trodd at mensen er på vei lenge nå, men den kommer jo aldri!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...