Gå til innhold

Nypete... med hibiscus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde jeg drakk ren nypete.. så ser jeg (med liten skrift) at den er tilsatt 40% hibiscus.. drakk vel en liten kopp.. merket endel mer spark rett etterpå, er i uke 24.. huff, er ikke hibiscus vanndrivende og bør ikke brukes av gravide? hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men........etter litt leting finner jeg at hibiskus-blomst ikke anbefales å spise av gravide eller prøvere fordi de kan ha kjønnshormon-lignende effekt. Så da er jeg ikke så sikker lenger.....

Skrevet

finnes det flere linker? huff ble litt engstelig.. men hvor mye kan et engangstilfelle skade? kommer ikke til å drikke det igjen da..

Skrevet

Fant bare den ene linken, var en svensk side, som advarte mot de, alle andre jeg fant hadde ikke noe advarsel. Søk på hibiscus gravide/graviditet i google, (evt hibiscus pregnancy)

Skrevet

Og forresten, så tror jeg ikke et engangstilfelle har noe å si, det har i de fleste tilfelle aldri noe betydning. Det må nok litt mengde over tid til for at det skal skade vil jeg tro

Skrevet

Ok, takk for det.. finner ikke så mye om det på nettet, men men. Babien sparker hvertfall enda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...