kei80 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Blir lettere oppgitt her..dag 22 og ingen EL..teste med cb siden dag 6.Er jo store muligheter til at det muligens bluser opp snart,men mister litt motet i denne runden..Det var min suttring for kvelden! Håper det er mange posetive tester som er ute går og at dere nyter påsken og koser dere! Fortsatt god påske
kei80 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2008 flere som har samme problemet? finner forsatt ikke.Fant i forrige pp,men ikke alle måndene jeg har testet..Ble slik etter MA i september. Nå får jeg pent bare ha sex hverdag frem til neste ladning med El tester haner i posten igjen Må le litt av hele opplegget,men man gjør vel det meste for å kunne få det man ønsker seg mest her i verden:)
blizzy Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Heisan, jeg har opplevd noe av det samme. Sist "runde" hadde jeg positiv eggløsningstest på dag 16, men tidligere, og i disse dager, får jeg ingen positiv test. Jeg leste på et av disse legenettstedene at noen må teste to ganger til dagen for å få med seg LH-økningen. Det er dessuten best å teste på kvelden da hormonkonsentrasjonen øker i løpet av dagen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå