NickNoLte Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 har to gaver jeg må kjøpe til to venninner som fyller /har fylt 30.... forslag til hva jeg kan kjøpe??? hun ene kjenner jeg ikke så godt/er ikke så mye med, men skal i selskap... Ikke så dyrt, selv om det er rundt tall.... jeg er elendig på å kjøpe gaver til jul/bursdag for tiden, for folk har jo alt... Jeg nekter å kjøpe te-lysestaker, selv om de er aldri så stilige - for det har jo folk plenty av (utenom meg) og da blir det bare fyll i skapet.... jeg vil ha noe som blir brukt og satt pris på!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 En flaske Martini Asti og litt sjokolade )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå