Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Er så lei av han er så spak ovenfor eksen og bøyer seg etter alt hun sier,,, nå har hun prestert å kjefte han huden full,for at jeg er gravid..mener det er uansvarlig.. blabla....who cares.. det verste er at han ber henne ikke om å klappe igjen heller,,,,, "jeg vil ikke krangle pga datteren min" BULLSHIT!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Huff, stakkars deg Hvis han er slik en tøffel så kanskje han ikke er så mye å samle på? Eller han trenger å få seg en liten vekker, kanskje han "våkner" hvis du faktisk flytter ut en periode så han ser at du mener alvor?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Jeg pakka bagen ista.... nå har jeg pakket ut:)
Lassi83 Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Pakking er noe jeg har blitt god på ihvertfall...
mor til snart fire Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Hei... Når jeg leser innlegget ditt sitter jeg igjen med en følelse av at han ikke er ferdig med det forholdet han har hatt. Vanskelig å si, men det kan virke slik. Hadde jeg vært deg så hadde jeg stilt han et ultimatum om hva det egentlig han vil. Virker som at tøfflene sitter riktig godt fast.. Gi han en sjans til å uttrykke seg om hva han vil før du tenker på å gå fra han. Men han bør få et ultimatum. Tror det kan hjelpe han til å se sin egen situasjon. Kanskje sette ord på hva som er viktig for han. Og du må sette ord på hva som er viktig for deg i den situasjonen.. Vanskelig, men tror det er viktig for forholdet deres. Tenker da at det er først da du kan ta stilling til hva du bør gjøre eller hva du vil med det forholdet du er i. Ingen ekspert bare noen tanker... Er i den samme situsjonen selv. Men det gikk mye på hva de avtalte som jeg ikke fikk vite før dagen før eller bare noen timer før. Jeg tenker at når en starter et nytt forhold så er det det som gjelder, og man skal ta hensyn til. Mener ikke at han ikke skal lage avtaler for seg og datteren Det kan han, men da med tanke på at det gjelder flere enn bare de to. Vi er faktisk to til som det berører. Tok det opp med han, og sa at jeg kunne tenke meg å få vite ting litt før. Det blir så vanskelig å ikke ha noe å forholde seg til. Kan ikke planlegge noe, for jeg vet ikke hva som kommer fra den kanten. Det er eksen hans som styrer. Men nå har det blitt litt bedre. Jeg vet hva som skjer og ikke skjer.. Det gjør hverdagen litt lettere for oss alle. Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå