Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg pumpa tidligere i dag, står i kjøleskapet, men pumpa noen ml nå også, kan jeg blande de to ? eller må jeg gi to flasker?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Takk =) Husker ikke jeg deg, Frukt med Frø*1prins* fra BiM ? Eller tar jeg heeelt feil nå?=p
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2008 nei, men husker bare spesiellt ditt nick aner ikke hvorfor
mamman til to gutter Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Du kan blande, men hvis ikke du skal bruke det med en gang må de ha samme temperatur før du blander hvis ikke kan melka bli sur! Melk har ikke godt av å bli varmet opp flere ganger og det vil skje med den melka du pumpet tidligere i dag hvis du blander den med nypumpet, fortsatt lunken melk nå. Melk som er i fryseren kan du blande ny melk over hvis det som er frossent er mer enn det du fryser over, da vil ikke den frosne melka tine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå