Hanne.. Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Har hørt noe sånt om at hvis babyen er rolig i magen, vil den mest sannsynlig være rolig når den kommer ut også, og omvendt. Noen med erfaringer rundt dette??
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 leste nettopp en forskning på dette. husker derverre ikke hvor.. men det viste seg hvertfall at det er ingen sammenheng med rolig i magen = rolig ute.
Hanne.. Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 he he.. okei.. er nok jeg som bare håper litt her Synes jenta mi alltid er så rolig. takk for svar:)
Tante Bassa Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 NEI, DET STEMMER IKKE!!!!!! Første gang jeg var gravid var det veldig lite liv i magen min, var hyppig til ul pga dette. Jenta som ble født var alt annet enn rolig, fullt kjør døgnet rundt. Sov ikke en hel natt før ho var 4 år..... Meeeen, det er jo lov å håpe. Hehe :-)
Kristine charlotte Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 hehe..leste faktisk her inne en plass eller på ei anna gravideside av fagfolk at hadde man en aktiv unge i magen kom den til å bli aktiv senere..da fikk æ panikk..denne babyen har drevet terror i magen..men tror ikke av erfaring med mi første at det stemmer..ho var rolig og er nå aktiv..
Dramatica Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Heller hørt det motasette jeg da.... rolig i magen =aktiv og omvendt.. Min sønn var aktiv og han er aktiv, den som er inne i magen nå er hyper, blir spennende å se. Har også hørt at man pleier å få ett av hvert slag....?
Maren - på overtid Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 1.mann var svært aktiv i magen. Han har vært en rolig gutt senere. HAr sine "hyss", men tar ingen sjanser. Kaster seg ikke ut i ting, men undersøker nøye før han tester noe.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Alle jeg kjenner som har fått unge har det vært likhet mellom rolig i magen og rolig utenpå, og omvendt.
partyoffive Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Dette har faktisk stemt for meg de forste 2 gangene. Nr. 1 var rolig, og er fortsatt en rolig type (snart 5 nå). Kjente aldri et spark, bare vred seg litt innimellom. nr. 2 var en fotballspiller og breakdanser inni maven, og har ikke stoppet siden (3 1/2). Er nå uke 38 og denne er midt i mellom de forste 2 ang. bevegelse i maven, så vi får se..? Teorien kan jo ha noe for seg, men jeg utelukker ikke at det kun er tilfeldigheter. Mange erfarer at nr. 1 er roligere. tror det kan ha mye med det og gjore at du er roligere i ditt forste svangerskap. man lever et roligere liv når man ikke har barn fra for. Også har man mere tid til og slappe av, stryke maven, snakke/synge til babyen og alt det der...? Gravid med nr. 2 var hvertfall for meg en karusell ettersom jeg samtidig lop etter en på 1 1/2, sov dårligere på nettene, og hadde mye og gjore i huset hele dagen. Med den forste satt jeg forran en computer hele dagen på jobb og lå på sofaen når jeg kom hjem. Spiste rolige uforstyrrede måltider og sov lange gode netter. Mange sier at nr. 2 er mere aktiv både i maven og etterpå. Spennende og se hvordan nr. 3 blir! Det var mitt innspill!
Dizzie_mortil3 Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Min første var veldig rolig i magen, men har vært propell siden hun ble født! Nå venter jeg en jente til, og hun har vært propell i magen siden uke 12....og jeg er spent på hvordan hun blir etter fødsel....rolig kanskje? *håper*
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 hmmm...får en hyper unge jeg da.Min har jo vært helt bajas siden jeg første gang kjente liv i uke 11. Men er jo lov til å håpe da...
zethaline Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Hehe,håper for min del at vill i magen,rolig ute.For lillegutt er jo helt vill,beveger seg mye i løpet av en dag.Så blir han som inne i magen,skal jeg jammen få nok å henge fingrene i;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå