Gå til innhold

jeg skal fri :) trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært å bestillt ringer i dag. vi har vært sammen i åtte år og venter vårt første barn. føler det er på tide vi forlover oss, for har lyst at vi skal gifte oss sommeren 2009. så nå trenger jeg kreative forslag til hvordan jeg bør gå frem når jeg skal fri :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta utgangspunkt i hva din samboer elsker å gjøre. Liker hun fjellet frir du der du kan tenke deg er mest passende der. Liker hun spa og shopping så må du jo skjemme henne bort på det viset. Weekendtur til spansketrappen eller notredam. Rafting på Oppdal eller andre plasser. Elsker hun fotball så frir du på gressmatta. Min sambo visste at jeg likte å være alene med ham og bare ham. (Vi hadde barn på forhånd) Slik at han gikk ned på kne hjemme foran sofaen og hadde lurt bort sønnen vår over til naboen for natta. Ble kjemperomantisk på en corny måte. ;) Alternativ er jo også å gjøre noe dere aldri har gjort før. Sjøtur, ridetur, kjør til en plass der du har dekket en piknikk, stort banner en eller annen "tilfeldig" plass..., planlegg er vel nøkkelordet. Ikke fri idet hun har fødd! Det blir feil øyeblikk, men det tenker jeg du vet. Lykke til!

Skrevet

Litt synd du ikke gjorde dette før i påsken - da hadde jeg hatt ett hett tips... Vet nemlig om en som fikk smeltet inn ringen i et påskeegg fra Pascal :-) Men det går jo an å gjøre noe lignende. Vel - det enkle er ofte det beste... Frokost på sengen med en blomst på brettet og en liten gaveeske gjør sikkert også susen :-) Du kjenner din samboer best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...