Bettybu Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Smaker de "poteter??" Kjøpte en pose for å prøve idag.. Spennende!!
Sånn kan det gå Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Smaker potet ja. Vet ikke hvilken type du har kjøpt, men kjøpte en her om dagen som ikke var god, de var bare litt blåe egentlig. Da jeg var barn dyrket vi en sort hjemme som var skikkelig blåe tvers igjennom, ble nydelig lilla når de ble kokt. De var knallgode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå