Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Denne må dere lese jenter. Fikk tårer i øynene. http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/2143/
Miniogmy Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 får bare opp andre trimester jeg.. ingen bedre link til solskinnshistorien?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 oisann, la inn feil link.. Sorry.. skal finne den andre..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article614349.ece Dette er den riktige linken;)
Miniogmy Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 den så jeg faktisk på i stad, fikk helt tårer i øynene selv.. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå