Gå til innhold

Mitt fødetips!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg hadde vært på sjekk hos JM og fått konstantert 1 cm åpning og moden bestemte jeg meg for at NÅ skulle gutten ut ;) jeg var da 4 dager over termin =(

 

Tok på meg skoa og gikk...gikk... og gikk... i bare OPPOVERBAKKER :) Måtte selvfølgelig gå nedover noen ganger da, får å kunne gå oppover igjen ;P

 

Kom hjem og begynte å kjenne små murringer i magen.. hmm tenke jeg bare å la meg ;p

 

Kl. 02 våkna jeg med tette rier.. ;) 24 timer etterpå var martin ute =)

 

Så jenter - uansett vær og stor mage - ut å gå :D

 

LEgger til at jeg gikk med BL og krykker :/ og er IKKE i god form ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ser det for meg:) fikk sambo med meg på tur i stad, men var så kaldt så vi endte opp på trikken og peppes pizza i stedet:P

Skrevet

Man skal jo kose seg også da :) Du prøvde hvertfall=P

Skrevet

Jepp. I morra skal jeg ut å gå!!! 2 dager til termin, og lei av tullerier og kynnere!!

 

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...