Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Etter at jeg hadde vært på sjekk hos JM og fått konstantert 1 cm åpning og moden bestemte jeg meg for at NÅ skulle gutten ut jeg var da 4 dager over termin =( Tok på meg skoa og gikk...gikk... og gikk... i bare OPPOVERBAKKER Måtte selvfølgelig gå nedover noen ganger da, får å kunne gå oppover igjen ;P Kom hjem og begynte å kjenne små murringer i magen.. hmm tenke jeg bare å la meg ;p Kl. 02 våkna jeg med tette rier.. 24 timer etterpå var martin ute =) Så jenter - uansett vær og stor mage - ut å gå LEgger til at jeg gikk med BL og krykker :/ og er IKKE i god form ;P
*H* Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 hehe, ser det for meg:) fikk sambo med meg på tur i stad, men var så kaldt så vi endte opp på trikken og peppes pizza i stedet:P
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Man skal jo kose seg også da Du prøvde hvertfall=P
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jepp. I morra skal jeg ut å gå!!! 2 dager til termin, og lei av tullerier og kynnere!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå