Gå til innhold

Fikk deres barn påske egg i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk de? Ble de glad? Vi hadde det kjempemoro her! Ble stor jubel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp! :D han første påskeegg! :) blir ett år i morgen så vi feria idag.. og da kom jo mormor med et også, så her hadde vi en hyper guttunge på kvelden! :)

Skrevet

Hmm, påskeegg og påskeegg. Hun fikk et pittelite et med noe godter i.

Også fikk hun en My little Pony baby sak som lager lyd og et "kjelesett" i plastikk som hun kan kokkelere med når jeg lager mat.

Hun ELSKET den nye "babyen" sin, den er vel snart tom for batteri trur jeg:p

Skrevet

jupp, med grov kjeks, rosiner, en liten sjokolade og en liten sukkertøyeske..

Skrevet

Får i morgen :)

hun og pappan får stooooort egg begge to, i snuppas egg er det en appelsin, en eventyrsjokolade, en pose med tørket frukt, gomp pastiller, et par fox, et kinderegg, fargestifter, en sprettball, to små my little ponys og noe jålegreier (hårstrikker, armbånd osv).

Tror nok det vil bli liv i stua ja, blir første gang hun får så mye godis på en gang :)

Skrevet

Jada :) Deres første påskeegg, VELDIG stas!!!

De har vært hos pappen ett par dager og måtte lete etter eggene på rommet sitt.

Var to ganske så overraskede og begeistrede gutter som stod med hvert sitt egg fylt med litt småleker og så klart påskeharesjokolade og annet påskegodt!

Skrevet

Mine 3 barn (pappa, storesøster og lillebror) fikk på onsdagskvelden, og det skal vare hele påsken.

Pappan fikk maaaassse godteri. Og han ble kjempeglad som han alltid blir.

Storesøster fikk en sånn påskepose jeg kjøpte på butikken med pez og bonbon ol. i og et par esker med smurf og noe annet smågodt. Hun ble kjempeglad og trykket inn i hullet hele kvelden.

Lillebror er litt liten enda og fikk en selebukse og noe å leke med. Han ble veldig begeistret for å leke med selene.

Så det var 3 blide barn her den kvelden =)

Skrevet

Vill jubel og stor i øynene!

Lucas fikk Elias potetgull, ett kinderegg, rosineske, smurfepastiller og en leke 4hjuling

Mina på 7 mnd fikk noen stableklosser

Skrevet

Men minstejenta blandet han litt sammen med julenissen, da hun skulle fortelle kjente og ukjente om egget som plutselig dukket opp bak hytta.

Skrevet

To selleristenger og en bunt gulrøtter;-p

Neida, har ikke fått påskeegg, men kvikk lunch på fjellet, bolle, vafler, eplejuice, litt brus og kake. (bursdagsbesøk) :o)

Skrevet

Vi har eggejakt på ekte amerikansk vis. Litt godteri i hvert egg og stor stas. Senere fikk de norsk egg med farmor og farfar - men det meste spiste jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...