Kebbelife Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Jeg liker godt kokte poteter og fløtesaus til, og asparges eller sukkererter og hermetiserte mandariner. Jeg tar litt av laken fra mandarinene i sausen. Enda bedre er det nok med karamelliserte småpoteter, men det kan jeg ikke lage.
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Er det bare "plain" svinefilet eller med noe spesielt krydder? - fløtegratinerte poteter - ris - bakt potet - cous cous med grønnsaker - soppsaus - fløtesaus - sjysaus - kokte grønnsaker - woka grønnsaker Det jeg kom på i farta i alle fall..
To tette + snart ei med flette Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Jeg syns det er skikkelig godt med smørstekte grønnsaker og ovnsstekte potetbåter!! Smørstekte grønnsaker: 2 ss margarin til steking 1 stk. løk i skiver Ca. 10 stk. frisk sjampinjong delt i båter 1 stk. rød paprika i strimler 1 stk. gul paprika i strimler ½ stk. squash i halve skiver Ca. 100 g sukkererter 1 ts salt ½ ts pepper 1 ts soyasaus Namme!!
MissAntrop Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Jøss, mandariner??? Er det godt? Hvilken saus bruker du til da? Svinefileten er marinert, masse hvitløk. Tenkte å ha ovnsstekte poteter til, men vet ikke hvilke andre grønnsaker jeg skal velge; gullerøtter, rødløk, broccoli, paprika, squash?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå