Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg kommer garantert til å gjøre det når jeg blir eldre. Botox, laser etc andre diskre inngrep. Jeg vet jeg vil ha nok penger til det. Jeg har en bestemor som har gjort endel av dette. Det er helt umulig å se, fordi hun har gjort det på en smakfull diskret måte. Hun ser laangt yngre ut enn hun er, men det ser helt ekte ut.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Nei. Rynkene og fettet har gjort meg helt tiltaksløs, og det er dessuten vanskelig å se ut over foldene i trynet så jeg finner telefonnummeret til kirurgen.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Si ikke det, klør jeg på puppa kan jeg bare hive dem opp på skjeggstubbene på haka, det klør så godt atte.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Hadde jeg vært deg så ville jeg starta med boox og plastisk oppgradering av det stygge trynet med det samme:-) Det morsomme med slike juggelkjerringer som deg er at om 200 år så vil de som graver opp grava di få seg en jævla til latter!!! det enste som er inntakt er en knokkelhaug med plastikkpupper og et tryne fylt av botox:-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Jeg gjør det jo kun fordi jeg ikke ser ut!
Jodasåneidaså Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Jeg skal ta like mye Botox som Jan Thomas og Joan Collins til sammen, og etterpå skal jeg søke på teaterhøyskolen: "Nå er jeg kjempe, kjempe, kjempeglad..! Nå er jeg liksom bare innmari LEI MEG. Nå er jeg veldig overrasket. Nå er jeg skikkelig SUR. ...Hva mener du, at du ikke kan se noen forskjell?!? Bitch, ass."
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 eh ja, for alle som tar botox ser jo sånn ut. Jeg har tatt det selv jeg, og det finnes ikke en sjel som kan se det. Klart at det finnes alle varianter. Noen ekstremister og andre med klasse og stil
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Kla-ha-ha-hasssse-hee og sti-hi-hil - unnskyld at jeg ler, utrolig mye ufrivillig humor blant mentale smårips, gitt.
Willemo Skrevet 22. mars 2008 #13 Skrevet 22. mars 2008 Njet. I vår familie blir man visstnok stadig penere med årene. Synd å ødelegge ekte sjønnhet med jernpanne og diskret inngrep. Men faktisk så begynner jeg å bli så gammel nå at jeg lurer på når denne sjønnheten vil komme og ta meg. Håper det slår inn mens jeg enda er i pulbar alder.
oui-oui Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 Nei, det tviler jeg på. Jeg regner med å flyte på sjarm & vidd til langt inn i pensjonstida :-)
ScaryMama Skrevet 23. mars 2008 #15 Skrevet 23. mars 2008 Ja, det regner jeg med at jeg kommer til å gjøre.
badass_suburban-mom Skrevet 23. mars 2008 #17 Skrevet 23. mars 2008 Hva i helvete er vitsen med kosmetiske inngrep om ingen kan se forskjellen? Waste of money...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå