Gå til innhold

Savner BiM jeg gitt =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå enda her, 7 uker etter at lille Martin kom til verden :)

 

GLEDER meg til neste gang jeg skal sitte her, spesielt 3 trimester, det er jo det som er spennende :)

 

GLEDER meg også til neste fødsel - selv om den med MArtin varte 24 timer iog var helt grusom, kan jeg ikke vente til neste baby kommer :)

 

Forhåpentligvis skal jeg ha nr2. når martin er 2 år =)=)

 

Dette innlegget hadde egentlig ikke noe mening;p men koselig lell :)

 

Er liksom så dårlig stemning inne på DiB...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei butterfly

så koselig å se du er her.tenk er Martin allerede 7 uker,som tida flyr.syntes ikke det er lenge siden jeg ba deg om å gå,å gå,for å få litt fart på riene dine.ønsker dere fortsatt god påske

Skrevet

Savner og være her jeg også!!

Må liksom inn og kikke et par ganger i uka;=)

 

Lillegutt her er blitt 5 uker og vi bare koser oss...Ser ikke for meg det og være gravid og gå igjennom en fødsel sånn med en gang..men det er ikke fjernt:=)Lillegutt skal nok bli storebror innen de neste 2 åra.

 

Savner gravid magen min:=(

Skrevet

Må signere denne jeg også... Mari kom til verden for 2 mnd siden,men jeg saaavner å være her.. Savner å snakke om spark og jordmorbesøk. Jeg skal nok ikke ha flere,så vil ikke kjenne disse følelsene igjen. Min fødsel var liksom ikke noe å dra seg etter... Hehe! Jeg følger enda med på dere her,siden mange var her når jeg var her.. DiB har utrolig dårlig stemning,alle skal bare fortelle hverandre for forferdelige alle andre er...

*savne savne*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...