Karomamma Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Nå har jeg vært på den lokale husfliden og avtalt med en erfaren dame at hun skal brodere bunadforklé for meg for en latterlig liten penge! JIPPI KAY YEAH!!! Ikke så greit å få tid til alt her i verden, jeg kjenner at jeg er veldig lettet over å ikke ha det hengende over meg fremover, Fint å kunne "kjøpe seg fri".... Og så har jeg brukt noen tusen på sølv til Karosnuppa så hun blir en liten kopi av mammaen sin på 17. mai Mormor holder sin del av avtalen og har sydd og sydd og sydd så selve bunaden omtrent er klar. Måtte bare dele denne gladnyheten med dere
Mariamin Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Så deilig å slippe unna broderier.. Der er jeg totalt udugelig:( Så heldig du er som har bunad og snill mormor som hjelper deg. Jeg ønsker meg det selv. Det er vel bare å begynne å spare antagelig.. Dere blir sikkert et flott skue på 17 mai:-)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Åååååh,heldig du var da =) Jeg satt en dag å tenkte tanken på å lage bunad til mormors pie..Men ha ha ha.Jeg kan værken sy eller noe.Så jeg slapp unna gitt. ;o) Skulle likt å se dere i finstasen 17.mai.Min bunad blir neppe brukt.Har den fremdeles opp i halsen etter barndåpen for over et år siden.. ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Flinke flinke Karomamma:-) Det er smart å tenke praktisk vet du;-D
♥Snulder Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Juksemaker pipelort!!!! ....men jammen er du smart!!! Helt i min ånd det der;=)
Plutseliten :) Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Det var jaggu meg det smarteste du kunne gjøre Viktig med mammakopi på 17 mai...det er bare så fint med bunad! Og så er det et håp om at Karosnuppa får seg adventskalender Eller??
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Hurra for bunadsforklær og for flinke folk som gjør gode ting!!! Det er bare gode lederegenskaper det å kunne delegere arbeidet rundt til folk som kan og vil :-))) Du finner sikkert noen som vil gjøre ferdig den kalenderen for deg også ;-)
Maud Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Så bra! Da blir snuppa fin på 17. mai og du slipper stresset med å gjøre alt ferdig. Det synes jeg var en flott påske-innsats :-)
Karomamma Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2008 Hmmmm ja, det hadde jo vært koselig å gjort det selv. Men man kan ikke få alt her i verden Merkelig nok, så har jeg plutselig fått kjempelyst til å ta frem adventskalenderen... Det er noe med å slippe stresset og tidspresset
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 :-) du er kul! broder deg en nisse midt i sola, så føler du at du bare gjør noe koselig, ikke for at du på død og liv skal bli ferdig til om elleve dager for da er det første desember :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå