~Ingeborg~ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Imorra skal vi døpe vår kjære datter, vi skal ha det i nærheten av der foreldrene mine bor. Svigerfamilien min har litt over 2 timer kjøring for å komme hit. Men nei... Foreldrene hans synes det er viktigere å pusse opp badet sitt imorra, enn å komme i dåpen til deres første barnebarn. Han har og seks søsken og det er bare 2 av søstrene, snakket med de i sted, og da er det ikke sikkert at de kommer heller.. siden det snør i Bergen!! Skjønner ikke at det går ann å være sånn, de skulle liksom gi oss tilbakemelding for over en uke siden og ingen gav hos en lyd, vi måtte ta kontakt.. Var mye trull i bryllupet vårt og med de.. dagen før dagen fikk vi vite at de kom. Og de var skikkelig teite, byttet rundt på bordkort,var bare kjempe ubehagelig.. Forstår ikke at noen kan oppføre seg sånn mot sin egen sønn, svigerdatter og barnebarn..
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Man trenger ikke elske sine foreldre/svigerforeldre, man trenger ikke engang prøve mer enn en viss tid. Det er bortkasta energi. Og svikter de nå kan du banne på at de gjør det samme overfor datteren din når hun vokser til, om de får sjansen. Prøv å tenke at det er deres tap, unnskyld eller tilgi dem ikke, de veit hva de gjør.
~Ingeborg~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 mye skriveleifer her og dårlige setninger.. satt og snakket med broren min, mens jeg skulle skrive.. prøvde å være en multikvinne.. hehe;)
~Ingeborg~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 takk:) Prøver å tenke sånn jeg og.. det er deres tap. Har virkelig prøvd å gi de sjanse på sjanse. Men når gidder jeg ikke mer, viss de vil ha kontakt med oss, får de ta initiativ. Nå er det nok!
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Isfront er effektivt, men du må holde den lenge. Veldig lenge. På den annen side er det veldig fredelig, du bare skjalter dem ut og så er faktisk livet langt lettere. Håper dere kan ha en fin dåpsdag likevel, selv om det er vondt når noen svikter sånn. Du har kanskje bakt og strøket kjole til seine kvelden? Ta en likør, legg beina opp og tenn en mental sigar, og gratuler deg sjøl med at du kommer til å gjøre en langt bedre jobb enn generasjonen før deg!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Skjønner godt at du er sint og lei deg, du får være glad for at de ikke bor i nærheten av deg da, så slipper du å forholde deg til de i tide og utide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå