Gå til innhold

Hilsen fra snøhullet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på sørlandet har det kommet snø, gitt!! Venninna mi, som bor på Nesodden, skulle hjem med jentene sine i går for å gå på nattevakt langfredag. Dengang ei, de måtte vente til i dag :)

Vi har vært ute hver dag, til tross for ruskeværet. Og i dag kom belønningen - strålende fint påskevær, masse snø og høye brøytekanter! Har hatt after ski i solveggen hos broren min. Tjue stykker, store og små, familie og venner av dem. Pølser og kakao (og en øl til de tøffeste skigutta)... Karosnuppa har fått prøve ski for første gang (storveis) og vi har vært i akebakken alle sammen, Herlig altså!!

Vi nikoser oss med gjengen og spesielt sammen med den herlige lille kusina til Karosnuppa på snart 2 år. Hun overnattet her i går og snakk om Tuppen og Lillemor, he he..... De har holdt på ute i hele dag, dratt hverandre rundt på akebrett og rattkjelke og gått på ski sammen :)

Fortsatt god påske, alle fine jenter!! Og en ekstra god klem til deg, Plutseliten!! Jeg har bare såvidt fått lest litt nedover her og forstår at du ikke har hatt det så fint på tur. Håper hjemturen har gått etter planen!!

Vi snakkes! Det bærer til Oslo i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der ja! Man må så visst ikke til fjells for å få skikkelig "snøpåske";=)

Høres ut som om dere har hatt det helt herlig!

Skrevet

Høres hærlig ut da!! Masse sne er topp for ungene.Her ved sjøen har vi nikosa oss,ungene og jeg.=) lilleklomp har satt tenna i trappa,og aka i stor stil =). I mårra skal jeg trille tur til lillesnupp.Det blir noen gøye km ja...he he.

Skrevet

Åhhh..........så deilig det høres ut!! Akkurat det du trengte nå:-)

Ha en fortsatt flott påske med fine familien:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...