☆Monkey Business☆ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Akkurat ferdig......den var litt søt, hehe......absurd, slik jeg liker
cherry coke Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Holder på=) Liker den godt! Men veldig sær...For ei nydelig jente!!
cherry coke Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Herregud for en film!! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte=) Så trist, men alikavel ganske småkomisk og svart! En ganske spesiell filmopplevelse. Men godt skuespill og veldig bra visuellt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå