* 5 om dagen * Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 er det boyzone?? eller tar jeg feil av gruppa?
To tette + snart ei med flette Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Det er vel han ene som var med der.... Ronan Keating eller noe?!
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Den filmen er den mest tragiske filmen jeg noen gang har sett.. hehe
* 5 om dagen * Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 ok...det var det jeg trodde.... takk :-))
Sivalur Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Den er da hvertfafll mye mindre tragisk enn Titanic.. for å nevne en tragisk film...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå