1881 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Det du skal betale for og studere på jordmorskolen er semesteravgift, samt alt læremateriell, er nok samme betingelsene som norsk høyskole, men du kan jo sende mail evnt ringe til skolen og forhøre deg om det du evnt måtte lure på!
Monajenten Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Ok, takk skal du ha!! :-) Tusen takk for tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå