Skravlemamman Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Skal ha atten 6 åringer her om en uke, og kan tenke meg at det bør være litt organiserte former siden vi blir så mange:-) Forslag mottas med takk....
NoDoubt Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Du kommer nok til å løpe rundt som ei piska rotte. Men et opplegg for barna kan nok være greit;-) Gutter? Jenter? Begge deler?
Skravlemamman Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Stort sett gutter, men kommer noen jenter også:-)Regner med at jeg kommer til å være litt elektrisk ja, men skal jo kun vare et par timer da...noen leker hadde vært bra...
NoDoubt Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 -Ut å sparke fotball viss våret tillater det? -Pakke-leken. Akkurat som flasketuten peker på. Den flasketuten peker på gir gaven sin til bursdagsbarnet. Alle får da med seg alle gavene. -Skattejakt etter snop-poser.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Stol leken. Fiske godteri poser. Se en kort film.
clarice_starling Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Lakrislisseleken - førstemann til å få hele lakrislissa inn i munnen. stilleleken? he he he har du planer for utendørsaktiviteter(dersom fint vær)? Hører mange sier at det redder dagen - kanskje en hinderløype, eller orientering/skattejakt... taudragning, hviskeleken fiske etter godteposer (eller er de for gamle?) en gjettekonkurranse? Mitt skip er lastet med? "Jeg ser noe i rommet som begynner med b...." Lykke til!!!
Skravlemamman Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2008 Ser dårlig ut med utendørs, her er det myyyyyye snø:-) Men stilleleken hørtes bra ut...he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå