Gå til innhold

Jotunheimen

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er sikkert ett flott sted å være i påsken!

Men vi har JOTUN i heimen... og det blir jammen meg bra det og...hehe..

Ellers så har jeg det bra altså, men malingsosen går meg en tanke til hodet her;=)

Håper alle har en fortreffelig påske!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butinox er også et fint sted :o)

Vi har i det minste fått beiset sørveggen før vinteren satte inn.........

Påsken kan jo brukes til så mangt :o))

God påske til deg også!!

Skrevet

Hehe, skal se innleggene blir morsommere og morsommere etterhvert;-D

Skrevet

Hehe.. nå er det Snuldermannen sin tur. Listene skal opp på veggen. Og han sliter med å skjære for brede lister på saga...

Mon tro naboene er mest forskrekket over sagbråket eller de ufine ordene som hagler ute på terrassen vår????;=)

Skrevet

Hmm. Utrolig så mange fremmedord som hagler i denne tråden, da!

Har det med maling å gjøre? Kanskje da noen av ekspertene her inne kan forklare meg hvorfor spannene med LADY et-eller-annet fortsatt står uåpnet midt på gulvet her på lille-snupp's nye rom, og ikke noe av malingen har kommet på veggene?

Og stakkars alle fine tingene da, som står rundt omkring og lurer på når de skal få flytte inn på nytt og fint rom!

Har vært inne opptil flere ganger i dag innimellom soling, kaffe og sveler for å sjekke om det har vært noen fremgang, men den gang ei!

Nei, dette skjønner jeg ingenting av! Noen gode råd?

Skrevet

Du har glemt å trekke opp malenissen.... han har en "nøkkel" på høyre siden der, og når du har vridd opp den så skal du se det blir fart i sakene :-)

Skrevet

Jeg er glad jeg slipper jotunheimen, både i den ene og den andre forstand av ordet. Alle vegger er nymalte, alle lister er på plass og... Bare sånn for å gjøre dere ørlite misunnelige ;-)

Vi har et dukkehus i hagen som ikke har sett maling på mange år og en nyinnkjøpt sandkasse som skulle beises og fylles med sand, en terrasse som skal vaskes og beises og mange andre hageting som vi ikke kan og ikke ser rekkevidden av. Kanskje like greit at alt der ute nå er dekket av maaange cm snø. Nå kommer det enda mer også og det liker jeg vel egentlig ikke!

Skrevet

Ha ha ha, jeg ler av dere!! Nå troddejeg du var reist til Jotunheimen, Snulder... Forresten, du var jo der... på en måte.....

Jeg kan dessverre ikke hjelpe dere med arbeidslyst. Hvis noen skulle finne noe overskudd langs veien, så plukk det opp og send det videre hitover :)

Skrevet

Du synes du ser meg pese fra hytte til hytte oppi Jotunheimen....hehehehe... nå ler jeg godt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...