Mamma`n t MariePia :) Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har gjort d slutt med barnefar, men vi bor enda sammen. For etter som jeg har forstått det, så får jeg ikke en krone før jeg har flyttet ut. Skjønner jo det. Men hvordan i alle dager skal jeg klare å leie meg noe uten å ha penger til leie? Jobber jo litt, men får ikke utbetalt nok til å betale en husleie og samtidig leve på det. For det tar visst tid å få søknaden om OS behandlet osv.. Hvordan greide dere da? Bli veldig takknemelig for svar
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hei, kinkig situasjon, men gratulere med avgjørelsen, det koster sikkert litt på flere måter vil jeg tro. Jeg var aldri sammen med barnefaren, så jeg hadde ikke det problemet, men det jeg tror du bør gjøre er å se etter en annen jobb, bedre betalt, studere, eller søke OS og så flytte etter det er vedtatt, hvis det går. Er ikke noe problem å få OS, men bare forklar situasjon til de på NAV.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Snakk med sosialkontoret, dei kan nok hjelpe deg fram til du får orden på sakene:) Eg veit ikkje heilt, for eg har alltid vore aleine:)
Mamma`n t MariePia :) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Må skrive ny adresse på OS søknaden. Altså, jeg må ha forandret adresse i folkeregisteret før søknaden bli behandlet. Har søkt på ny jobb, får vel svar etter påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå