Gå til innhold

flere som sitter hjemme alene i kveld, mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...alle venne parene deres er på fest.....

Altså ikke helt alene da...barna sover og gubben ser på tv. og vi har hatt en koselig middag. Så klager ikke.

bare kjeder meg litt for øyeblikket og vet at alle venneparene våres er og spiser og fester hos en annet "vennepar" (vi ble ikke bedt). litt surt å tenke på. De har det sikkert rå kult.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt påskekos i dag vi, grillet og styret.

Og jeg har jo ryddet og vasket og styret som en gal siden vi skulle få gjester og ting ikke var helt planlagt ferdig.

Men nå sitter alle hos maboen og jeg og "stesøs" på 10 sitter i stua hjemme hos meg og sløver:)

Egentlig helt greit,er utslitt etter å ordne alt likevel:p

Skrevet

Alltid alene om kvelden, jeg. Det er en ulempe/fordel med å være alenemor.

Skrevet

Roman: så kjipt!? Hva skjer med venneparene deres da???? Som ikke inviterer dere? :(

Skrevet

Sitter alene å koser meg jeg :) Sambo er på "fest" med jobben og jeg har påskegodtet for meg selv hahaha..

Så kjipt av venneparet deres å be alle utenom dere da! Skikkelig råttent gjort :-S

Skrevet

Et par tomater, PysaMi, og så blir alt bra:-D

Skrevet

I dag har vi harr en kjekk dag sammen.Vært påcafe med ett vennepar og deres barn.Men å er gubben på jobb :-( Tror de aller fleste vi kjenner er hjemme i dag...

Skrevet

*gråtelitt* må nok ha mer enn et par, her jeg sitter influensasyk og deppa :-(

hvorfor lager de ikke tomatgodteri egentlig?

Skrevet

de gjør alltid dette. ringer når de trenger hjelp til noe , og er innom på besøk nå og da, men vi blir aldri bedt i sammenkomstene deres. hadde en setting her en gang med et par jenter og da ble dama snurt fordi hun ikke ble bedt, sa det ikke rett ut men var pottesur da vi møtte de noen dager etterpå. skjønner meg ikke på de, de kan jo ikke forvente at jeg skal be de når de aldri ber oss. og foresten så ble den settingen bestemt på impuls en time før de kom. De har ikke barn så de ber ofte til fester.

Skrevet

Vet ikke om alle vennene er på fest, men alene sitter jeg for gubben er og bytter bil 40 mil unna så han er ikke hjemme før svarte natta tenker jeg. Men har kosa meg i dag forde, passer tanteungen på seks og ho er fantastisk god med gutta mine, de forguder ho=)

Skrevet

Jeg er også alene.. Snella sover og gubben er på jobb.. Han dro nå i kveld da, så vi har hatt dagen sammen.. Men kjenner jeg er litt rastløs og kjeder meg her jeg sitter.. Hadde vært koselig med besøk eller noe..

Skrevet

Jeg har fått oppkastsyka i dag, så jeg ligger alene på sofaen og synes veldig synd på meg selv. Mannen er på fest, som jeg også skulle vært med på:( Og lillemann er hos farfaren sin på overnatting. Ikke akkurat slik jeg hadde håpet at lørdagskvelden skulle bli...men heller lite å gjøre med det. Håper bare det går fort over!!

Skrevet

jepp her å, derfor jeg leser alt det mølet som står her inne hehe.

Skrevet

Vi er på hytta med min mamma og pappa. Min mann har gått til en nabohytte bade i stamp og prate jakt. Mens jeg syntes nå etter skirenn og alt for mye mat att det var deilig bare slappe av nå som alle de andre sover og jeg kan bare glo på tv og trykke på dataen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...