Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden under her, selv om dere er mammaer, banner dere? Jeg banner aldri (tror (håper) jeg) foran ungene og passermunnen min når jeg er med mamma og andre jeg vet ikke liker banning og banner svært sjelden i innlegg her inne, men er jeg sint og er med venninner eller mannen så kommer sjøulka i meg frem, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke mye, men det hender seg vel. ;o)

Skrevet

Er på akkurat samme måte=)

Skrevet

I don't do it. I swear!

hehe...

Skrevet

jepp,dessverre så banner jeg helt uten å tenke over det.

men barna mine banner aldri,av en merkelig grunn!! takk og lov for det, vet jeg må skjerpe meg!! fy meg!!:))

Skrevet

Nei , det gjør jeg faktisk ikke. Hender jeg banner hvis jeg slår meg veldig. I fare for å tråkke i salaten så innrømmer jeg at de med et språkbruk hvor det bannes mye assosieres med lav inteligens for meg...., ikke den skarpeste kniven i skuffen liksom...

Skrevet

Prøver så godt jeg kan å ikke banne. Men noen ganger må det bare ut.. Hehe.. stakkars venninnene våre :s hihi

Skrevet

Fint lite! Kommer bare noen gloser når jeg slår meg/sparker butt o.l.

Ellers så holder jeg meg til "for svingende kurompe":=)

Skrevet

Jeg banner veldig mye, og er klar over at jeg må begynne å ta meg sammen når jeg er sammen med jenta mi.

Skrevet

Tja, banner nok mer enn de fleste jeg går sammen med. Banner om barna og er der. Men sitter ikke å sier:"Faen ta den kjerringa" for eks. Men kan f\ågjerne si: "Den var jævlig stor".

Til dags dato har jenta vår på snart 4 år aldri banna. Tror hun er vant med å høre banning så hun biter seg ikke merke i det.

Men på jobb med kunder banner jeg aldri!

Har hjemmespråk, jobbspråk og vennespråk.

Skrevet

Neeei, ikke mye :) men hvis jeg slår meg skikkelig (som da jeg slo tåen min og mistet nesten hele neglen for eks) da kommer det noen saftige remser med gloser ja!!

Prøver jo så godt jeg kan å ikke banne foran tuppa, men det har vel hendt et par ganger :-S

Husker oljeovnen vi hadde falt over foten min og trakk meg rett på vristen, da grein og bannet jeg som en gal selvom tuppa sto der

*fy mamma*

Skrevet

Banner for mye ja, banner når jeg engasjerer meg. Men aldri på jobben, da er jeg profesjonell. Bortsett fra når jeg slarver med kolleger da:)

Men tar meg sammen, og prøver å ikke banne foran lillegutt. *må skjerpe meg*

Skrevet

Sånn midt på treet tenker jeg, men er vokst opp med å ikke banne hjemme, så da gjør jeg sjelden det nå også...

Så jeg har vel en sånn midt på treet intelligens også jeg da ;) Hihi....

Skrevet

Nei, ikke mye, men det hender det kommer et "satan" hvis jeg slår meg veldig. foreløpig tror poden det betyr "sabeltann", men jeg må lære meg å passe munnen da.

Skrevet

Muntlig- svært lite

Skriftlig, da spesielt her inne..jepp..banner så det holder :-)

Skrevet

er det det dere kaller det? hehe er nordlending så det er en del av språket mitt. Har banna siden jeg lærte å prate, desverre. Mamma har prøvd så godt hun kunne, men med resten av slekta som gode opplærere, kunne det bare gå en vei. Barna mine er nå 14 måneder, de sier ikke så mye enda, men jeg kommer nok til å bli rimelig flau vist de lærer seg noen av min "gramatikk". Lover meg selv at jeg skal slutte, men det er djæ***** vanskelig.

Alien in New York

Skrevet

Ja jeg gjør vel det.

Men det kommer vel også litt an på hva man definerer som banning og da.

Jeg går ikke rundt og snakker som en sjøulke til daglig heller da, men helt klart noen kraftutrykk her og der. Det frigir litt negativ energi synes jeg.

Bedre det enn at jeg skal gå rundt som et sammensnurpet frigid kvinnemenneske. Så da får jeg heller være litt mindre intelligent.

Hi hi..

Skrevet

Ja, jeg er litt fæl til det....men ikke blant folk....holdes innenfor husets 4 vegger hehe. Må også skjerpe meg nå som eldste begynner å få med seg ting.

Skrevet

Ja,dessverre sier jeg "shit".

:o/

Men det er ogsaa det eneste ;o)

Skrevet

Men blir jeg skikkelig stressa, frustrert og irritert, kan det komme noen gloser.

Skrevet

nope. banner bare om jeg slårmeg/får vondt. ellers så sier jeg pokker, fy søren , gurri malla osv, så hvis det er banning så banner jeg ( mener ikke det er banning og bruke rogså de ordene når jeg er på jobb- jobbe ri bhg).

samboeren min derimot banner samme * fyyyyy*, og jeg begynne rå blir streng på det hos han også nå, men gamle vaner er vonde og vende- men slutt på det skla det bli. skla ikke ha et lite troll somløper rundt å banner altså. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...