Gå til innhold

Mister jeg spiren nå... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg plutselig brunlig utflod med litt "lyserosa" blod i... Litt slimete ( beklager ekle detaljer) - har ingenting vondt og det er ikke friskt blod.. Er dette begynnelsen på en SA ? I mitt forrige svangerskap hadde jeg også litt rosa utflod, men kan ikke huske at det var såpass mye da.. Hvordan oppleves en SA - blør man mye med friskt blod ? Håper noen kan svare meg, og muligens berolige meg litt ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min SA startet med friskt blod og milde rier. Så kom det bittesmå svarte klumper sammen med friskt rødt blod.

Skrevet

Hvor langt er du på vei??

du burde ringe føden for å snakke med de der!!

Skrevet

Glemte å nevne at jeg er i min 7. uke..

Skrevet

det er veldig vanlig å ha blødninger i uke 7-8 da begynner spiren å får blod fra morkaken å da kan d ofte oppstå en liten blødning:)

man kan også få d etter samleie:)

Skrevet

til HI :

jeg la inn et innlegg tidligere på dagen idag, for inatt hadde jeg brunt utflod... klissent.. Men ikke no gammelt blod eller no..bare farget utflod.. de jentene her inne roet meg mye ned med at det kan skje hvem som helst, og så lenge det ikke kommer FRISKT blod så er det mest sannsynlig ikke farlig...

litt lenger ned på siden er mitt spm, og der står det mye som ligner på det du spør om.. tror ikke du ska bekymre deg for noe.. og spira koser seg sikkert, men er du veldi usikker får du ringe legevakta. men som en skrev til meg, de sjekker deg som regel ikke hvis du ikke har store smerter eller mye friskt blod....

så ta det helt med ro og slapp av du :) er 8+5 så..

Skrevet

Synes også du skal ringe legen å høre. Men ville bare si at jeg blødde flere ganger frem til 11 uke, både lite og mye, og en gang masse friskt blod med klumper. bare fossa ut.. men er nå i uke 29 med verdens nydeligste jentebaby:)) Tilogmed legen trodde jeg hadde mistet, men takk Gud så gikk alt bra!

tror det faktisk er endel som blør litt i begynnelsen, men hør med legen ja.. blør du friskt blod så kan de jo sykmelde deg, for de anbefaler jo ved blødning at man skal ta det med ro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...