Gå til innhold

Flere enn meg som tilbringer lørdagskvelden foran dataen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdag i påska, men jeg har absolutt null energi, så akkurat nå sitter gubben og jeg foran hver vår data, og så tenkte jeg å se Notting Hill nå straks :)

(Gubben så fornøyd, for da kan han med god samvittighet spille WOW en lørdagskveld :) )

Flere her inne som ikke akkurat har store planer for kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke store planer her heller, sambo på jobb, tulla sover og jeg ser sånn halveis på charlie og sjokoladefrabrikken og surfer på nettet.

Prøver og finne noen magebilder jeg kan sammenligne med, for jeg synes jeg er diger nå, og ser heldighvis at det er flere som er store når de er 28 uker på vei ja. Jeg ser ut som jeg kan føde hvert øyeblikk nå :(

Skrevet

Her er det heller ikke så mye å gjøre. Ble invitert på hyttetur i helga men jeg orker rett å slett ikke noe, som vanlig. Og er ikke interessert i at folk skal ta hensyn til meg.

Så da sitter jeg på laptop`en min og ser på tv. Og som HI sitter gubben fornøyd med gliset sitt og spiller møkka spillet sitt:)

Skrevet

Jepp jepp....sitter her å "furter" med stor mage og bekkenløsning, jenta har halsbetennelse og stygg hoste, smittet av storebror som er på besøk i påsken... mens mannen min stakk ut for å drikke!!!!

GØY.......

Tenker å legge meg og ikke altfor lenge, for så å bli vekket av ei som hoster og griner etter mamma...

God påske alle sammen :)

Skrevet

jepp..

sitter ute hos noen kompiser, sammen me typen..

de spiller ps3, jeg sitter her..

koselig nok det..

Skrevet

Gubben sover etter 4 timers jobbing i efta. Lillegutt sover og her sitter jeg å håper på en fødtsel!!! hi hi 3 dager til ks da...går fort=)

God påske jenter!!!!

Skrevet

Ja har brukt litt tid på pc i kveld, har hatt naboene på taco middag og de gikk hjem for en times tidsiden og gubben og jeg ( med ett øye) ser på notting hill.

Skrevet

He he, det høres ut som meg det! Jeg føler også at jeg virkelig ser høygravid ut, og jeg er i uke 28 :) Men har blitt fort stor med alle mine jeg da.

Skrevet

jeg sitter hjemme idag, er slapp og uvel, går på anibiotika, oghar streptokokker, og er trøtt.. så da sendte jeg ut sambo for å kose seg ute, og være med gutta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...