Tre skjønne Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 veit det er mange slike innlegg,men gidder ikke lete... har alltid testet noen dager før ikm,og fått positiv test..men denne en gangen var den negativ...selvfølgelig skuffet,men har fortsatt håp,for har noen ganger hatt 2 dager lengre syklus... mange her som har opplevd at testen slo senere ut en ikm-dagen?
bomsa Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 jeg har lest at hci nivået (ikke sikker på forkortelsen, men det er det hormonet som blir påvist i urinen ved graviditet) må være over 60 for at cb grviditetstest skal slå ut. På andre tester kan det være andre kriterier.
HegeAE Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 testa meg i den veka eg skulle ha mens, og den var negativ. Mens dukka aldri opp, så eg testa meg veka etterpå, og da var testen positiv.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Så lenge du ikke får mensen er det håp :-))) Tror ikke jeg ville stresset selv om testen ikke er positiv akkurat på ikm, vent noen dager og test med morgenurin så skal du se :-))) Lykke til så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå