mor.monsen Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Har hørt at dette kan være farlig å ha under hodet til babyen. Stemmer det? Tenkte å ha det under vanlig laken, for jena gulper en del på natta å det går lett gjennom både kluter og laken da...
Næsningsfrua Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hæ? Er det farlig og nå.. Har tre unger og de har alle hatt tisselaken i hele senga si. Har du hørt hvorfor det er farlig?
Mrs. Bouquet Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Jeg anbefaler overmadrass fra dry. Den vaskes og tørkes like fort som et tisselaken, men gir ikke samme plastikkfølelsen.
mor.monsen Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Det skulle viss nok være vanskelig å puste med det under hodet eller noe...
Pysa Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Heller en overmadrass som kan vaskes/kokvaskes. Ikea har billige, så du kan ha en ekstra. Så klamt å ligge på tisselaken, da.
mor.monsen Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2008 okay...men så til jeg kommer meg på ikea...kan jeg bruke tisselaken under hodet til jenta uten at det er farlig?
Pysa Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 kan ikke tenke meg at det er kjempefarlig, men det er ikke behagelig å ligge på. bruk heller tjukke håndklær eller noe lignende, så er du trygg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå