♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Vært på jobb jeg da fra halv 8 til 3 og så har jeg vært på sykehuset og besøkt lillesøstra mi fordi hun har vondt i magen og de misstenker blindtarmen. ho er 10, sønn min var med og hadde det som plommen i egget!
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Vi har vært på grilltur i skogen... deilig å komme seg ut litt...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Tror jeg for det meste har spist i hele dag.... Påske er ikke helt sunt, tror jeg..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Sovet etter nattevakt. Etterpå støvsugd og ryddet i huset, lekt med lillemor og laget mat. Nå lader jeg opp til ny vakt....
*Rutletutt* Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Har vært på Akvariet - koste oss masse i solen (selv om det var kaldt). Tobias koste seg med å se på alle krokodillene (spesielt) og pingviner, seler, slanger og aper...fiskene var bare sånn passe gøy, he he;o)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2008 akkuratt fått beskjed om at hun skal opperere jeg nå. i natt, er vist blindtarmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå