Gå til innhold

Satans jævla dritt lillesøster!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho er så jævla frekk i den kjeften sin, alltid har hun rett, og sier noen imot så er det faen med helvete å få!!! Å diskutere med ho er helt jævli!! Hun er IKKE moden til å være 18 år! Akuratt nå så kunne jeg gitt ho ein på tygga!!! Dæven døtte meg det var deilig å få ut!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..litt av en ladning:)

Skrevet

Hahahahaha!!!!

Ja, tenker det var godt å få ut! :oD

Finn en pute og skrik inn i den så høyt du kan. Det er også godt!

:oD

Skrevet

ÅHH ja, hun er så baaaarnslig og lite moden! Har sittet og ventet på henne i halvannen time nå, og er det rart jeg blir litt sur på slutten når, ei vennine av meg har ventet på meg siden halv ni?

Så får jeg høre det så det halve kunne være nok av søsteren min, fordi jeg begynner å bli litt utolmodig! Så nå skal hun plutselig ikke være med osv sutre, klage, kjefte...ååhhhh

Skrevet

Da legger jeg hodet på hoggestabben siden ingen andre har gjort det... ; hvis dere har sånn omtrent samme temprament må det jo gå temmelig hardt for seg når dere er uvenner... ;)

Skrevet

Da kan låne broren min på 20 ei uke så kan du se om det er noe bedre!

Skal love deg at du bytter tilbake innen en time!

Skrevet

vet åssn du har det HI..

Skrevet

Ehhhh, ikke det mest modne språket fra en mamma akkurat...., felles gener du og søster`n...he he...

Skrevet

Åh nei ingen ting slår denne jenta du! Nå skulle hun bare kaste buksa mi ut i skauen, osv blablabla. Driver å slenger på røret og kaller meg hore osv. Herremann, hehe blir helt satt ut. Må klype meg i armen for å prøve å roe meg ned..

Skrevet

er man forbanna nok så er ikke språket det man tenker mest på da..

Skrevet

Du Skravlus, det må da være lov å blåse ut i blant;-)

Jeg har ikke alltid så veldig modent språk selv, men det betyr jo ikke at jeg snakker sånn til ungene mine;-)

Skrevet

Når en er mamma har en ikke lov i si søren klype en gang da vettu ;-)

Skrevet

Dere er i slekt skjønner jeg;)

Skrevet

he he, det går faan ikke an å ha et sånt jævla språk...he he..

Skrevet

Kan ikke du og Tillab spleise søskene deres da? Høres ut som en god løsning...like barn leker best?

Skrevet

bare få det ut .. og gi faen i hva andre syntes om språket ditt.. kan komme ut en del stygge ord fra meg og hvis jeg blir sinna :P

Skrevet

Så så, ro dere ned og kom dere tilbake til trailorparken!

Skrevet

Høres nå ut til å være litt like dere søstre, å faktisk gi noen på trynet er veldig umodent. Ikke en normal måte å rase fra seg i vår omgangskrets og familie i alle fall.

Skrevet

Jaha, så leste jeg litt fort, og da fikk jeg det til at du hadde gitt henne en på trynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...