Gå til innhold

I dag lagde mannen min kjempegod middag, men herlighet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt oppgitt over at det går an å være så uorganisert og rotete når han holder på!

Jeg sier ingenting, holder meg på avstand, for ellers hadde jeg ikke klart å dy meg.

Dagens meny var rådyrsadel. Med nydelig saus og fløtegratinerte poteter til. Kjempedeilig mat!

Men er det virkelig nødvendig å bruke absolutt alt vi har av kjeler og annet innhold i skuffer og skap?

Og alt skal strøs utover hele kjøkkenet, det så jo ut som et bombenedslag!

Og den som måtte rydde opp i kaoset var meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..er jeg og mannen din i slekt?? ;-))) Jeg roter fryktelig når jeg holder på, men jeg må selv rydde etter meg da :-DDDD

Skrevet

hihihi

Typisk mannfolk :o)

Skrevet

Sånn er det her og:) Jeg må bestandig rydde etter han, til og med når han har rydda. Jaja, alle kan ikke være like perfekte som meg;)

Skrevet

det er som å høre samboeren min styre inne på kjøkkenet. hehe

Skrevet

hehehe ja mannen her er like sjokkert hver gang jeg lager mat og samtidig har det ryddig:);) Han rydder faktisk selv da når han kokkelerer, men etter at maten er spist osv.....ikke mens han holder på.

Skrevet

Det er flaks for han at han lager nydelig mat, for ellers hadde han blitt bannlyst fra kjøkkenet!

Skrevet

Hehe:)

Kjenner det så godt igjen:) Men så kan en ikke si noe heller, for det er jo så godt ment:) Tror oppvaskmaskinen er låst når han lager mat.. Hva med å sette noe inn der... Neida, la alt stå i vask, på benk og komfyr;)

Skrevet

Er det så innmari vanskelig å rydde mens en driver på da?

Får helt fnatt når det bygger seg opp rundt meg, må ha armslag jeg ;)

Skrevet

Helt enig med deg..... i tillegg blir jeg litt stresset hvis det er mye rot på kjøkkenet når vi spiser hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...