Næsningsfrua Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg blir litt oppgitt over at det går an å være så uorganisert og rotete når han holder på! Jeg sier ingenting, holder meg på avstand, for ellers hadde jeg ikke klart å dy meg. Dagens meny var rådyrsadel. Med nydelig saus og fløtegratinerte poteter til. Kjempedeilig mat! Men er det virkelig nødvendig å bruke absolutt alt vi har av kjeler og annet innhold i skuffer og skap? Og alt skal strøs utover hele kjøkkenet, det så jo ut som et bombenedslag! Og den som måtte rydde opp i kaoset var meg...
Sjefsmegga Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 hehe..er jeg og mannen din i slekt?? ;-))) Jeg roter fryktelig når jeg holder på, men jeg må selv rydde etter meg da :-DDDD
høstbarn:) Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Sånn er det her og:) Jeg må bestandig rydde etter han, til og med når han har rydda. Jaja, alle kan ikke være like perfekte som meg;)
Snupi27 Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 det er som å høre samboeren min styre inne på kjøkkenet. hehe
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 hehehe ja mannen her er like sjokkert hver gang jeg lager mat og samtidig har det ryddig:) Han rydder faktisk selv da når han kokkelerer, men etter at maten er spist osv.....ikke mens han holder på.
Næsningsfrua Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2008 Det er flaks for han at han lager nydelig mat, for ellers hadde han blitt bannlyst fra kjøkkenet!
Lilletrille med to jenter Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Hehe:) Kjenner det så godt igjen:) Men så kan en ikke si noe heller, for det er jo så godt ment:) Tror oppvaskmaskinen er låst når han lager mat.. Hva med å sette noe inn der... Neida, la alt stå i vask, på benk og komfyr;)
Næsningsfrua Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2008 Er det så innmari vanskelig å rydde mens en driver på da? Får helt fnatt når det bygger seg opp rundt meg, må ha armslag jeg
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Helt enig med deg..... i tillegg blir jeg litt stresset hvis det er mye rot på kjøkkenet når vi spiser hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå