Mammapudding Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 I den ene "puppen" til Leah er oppdaget jeg en kul i dag, og midt på er det en rødrosa prikk som ser ut som en brystvorte kanskje..Mener å ha lest her inne at dette er normalt..noe med hormoner, men trenger en bekreftelse..Ble litt bekymret! Tenkte å ringe HS på tirsdag om det ikke går over, men om det kan være noe farlig så ringer jeg legevakten i morgen.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Er nok hormoner, ja. Helt normalt )
Mammapudding Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Puh:) Er så ekkelt med sånne "skumle" ting man ikke aner noe om!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Ja det er helt sant. Det kjipe er at det skjer så mange ganger i løpet av oppveksten til disse søte små arvingene våre... ;o)
Mammapudding Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Uff ja..kan ikke si at jeg gleder meg så veldig ;-)
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Samme her, men her er det i begge to, og har vært slik siden fødselen. Legen mente at det var greit siden det var i begge, og ikke bare i den ene. Hvis den ikke har vært der før nå, ville jeg nevnt det til legen/hs neste gang jeg pratet med dem.
Mammapudding Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2008 Ja det skal jeg absolutt gjøre, kanskje jeg bare ringer HS på tirsdag. Er like greit å være helt sikker på at ingenting er galt med prinsessa mi:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jenta mi har også det. Ser ut som en liten jordbærflekk, hard kul under. Fikk dette da hun var ca en uke gammel. Har fått det undersøkt av barnelege og de sier det er et hemangiom eller karnøste, og er helt ufarlig. De fleste vokser det av seg. Skjønner at du er bekymret, så få noen på HS til å se på den, evt be om å bli henvist til ultralyd for å få undersøkt den. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå