♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Når begynner disse små trollene med å sitte av seg selv, vinke, prate osv? Kasper er 4 mnd np og er så utrolig gøy å se hvordan han utvikler seg. Liksom skjedd ganske mye fra fødselen og frem til nå. å, a mor er så fornøyd da, og skal vise alle hva han kan:) hehe..
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 hei hei du. Det er stor variasjon på når disse små begynner og sitte, vinke "snakke" osv. Du går en spennende tid i vente nå ja. Min Kasper var tidlig ute med å rulle rundt, han gikk selv når han var 9 1/2 mnd, men han "snakka" ikke før han var rundt 1 år, vinket når han var 6 mnd. Andrea var litt sen i forhold til Kasper, men hun hadde pute i 2 mnd så det var nok derfor hun var litt seiner enn storebror. Men hun satt selv før Kasper, hadde så god støtte i puta ser du. men hun gikk ikke før hun var ca 1 år, snakker sitt søte baby språk, vinker kongelig alle legger merke til det:-) Kos deg masse med Kasper n din du. fint navn forresten:-D
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 er så fint navn:) hehe.. ja koser oss masse og mye kos fremover i vente skjønner jeg:)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Rulle begge veier:3 mnd Åle: 4.5 mnd Krabbe: mellom 5 og 6 mnd Reise seg opp å gå rundt bordet: litt over 5 mnd Sette seg opp på rumpa: litt over 6 mnd Stå/reise seg uten støtte: 8 mnd Gikk sin første meter: 8.5 mnd Gikk ordentlig: rundt 9 mnd Vinket: rundt 9 mnd Snakket: var litt treg der i begynnelsen, men når hun var rundt 14-15 mnd snakket hun MYE, før et gikkd et mest i mamma, bæ osv hehe Jeg vil bare råde deg til å nyte det stadiet han er på akkurat NÅ jeg, å ikke gå å vente i spenning på det neste som skal skje babyer er de bare en utrolig kort periode, barn skal de være i mange mange år. Jeg stresset veldig med at tuppa skulel komme til neste "steg" hele tiden, synes det var såååå spennende (som det også er). Men nå i ettertid har jeg følt meg litt snytt for babytiden skulle ønske jeg hadde tatt livet med ro og bare nytt tiden mens jeg enda kunne. Tuppa hadde dårlig tid selv så det ble bare 3-4 mnd med ordentlig babytid før ting begynte å virkelig skje.. Kos deg med lille babyen din du, å håååååp at han bruker litt tid på å bli ordentlig stor gutt.
Turid Laila Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Rulle begge veier 7,5-8 mnd. åle seg rundt 8 mnd. åle seg fremover 8,5 mnd. vinke 8,5 mnd. også er han blitt kjempeflink til å klappe de siste dagene også 8,5 mnd.
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2008 jepp vi nyter hver dag. ser jo bare hvir fort disse 4 mnd har gått:( går altfor fort.. men er mye spennede som skal skje så var bare litt nysgjerrig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå