miss blithe Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Fikk helt sjokk. Han er bare litt over 8 mnd og akkurat begynt å krabbe, men i dag reiste han seg jammen meg. 5 ganger på rappen og, forstod vel at nå kunne han det så da blir det vel det han kommer til å styre med fremover.
Nusse_83 Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Så gøy:) Ikke lenge før du må løpe etter han hele tiden gleder meg til tulla mi gjør det. hun er 7.5mnd så da nærmer det seg kanskje Koz dere !
Elle melle deg fortelle Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Så morro:-) Herhar akkurat snuppa begynt og å det er travelt. Startet med både krabbing og å reise seg opp på samme dag - 7,5 mnd.
miss blithe Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Hehe ja det er vel baksiden av medaljen til tider,men gleder meg også. Plustselig ble han så stor:) Ja da er det gjerne ikke så lenge igjen:)Skjer fortere en du tror
Nusse_83 Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Gleder meg til tulla kommer så langt! Hun ble behandlet for KISS når hun var 6,5 mnd, da hatet hun å ligge på magen. Fire bahandlinger senere så elsker hun det. Hun har kommet utrolig langt på kort tid. Nå løfter hun seg opp på strake armer, spinner i ring og dytter seg sidelengs og bakover bortover gulvet. Hun står også stødig når jeg hjelper henne opp i krabbestilling. Ellers har hun begynt å gå bortover gulvet når jeg holder henne. Kjempegøy! Skulle nesten ikke tro at det er de samme små hjelpeløse nurkene vi hadde for et halvt år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå