Gå til innhold

Monajenten :D (prøver igjen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt*

Hvilket?? Hehe, har sett på en million hus, men ingen bud foreløpig:-)

Skrevet

Har bare sett en tråd om hus.. Det der som det var flisegulv i utleie delen eller noe :D

Skrevet

Åhhh det ja:-)

Det ble solgt, men det lå heeeelt med hovedveien så det var upraktisk beliggenhet.

Skrevet

Aha.. Ser du skriver en tråd om sykepleiere og lavt lønn.. Hhe.. Jobber selv som sykepleier.

Skrevet

Trives du?

Er du fornøyd med lønnen?

 

Jeg har liksom lyst å kunne tjene litt da..syns det er vanskelig. Det er jo kjipt å ta flere års høyere utdannelse når man kan tjene det samme i butikk uten utdannelse liksom.

Skrevet

Jeg storkoser meg som sykepleier, kjører ambulanse ved siden av. Kunne ikke tenkt meg noe annet...

 

Tja, litt begge deler med lønnen, har 287 000 før alle tilleggene er lagt til.. Så med alle de kommer jeg nok opp på litt over 300 tenker jeg. Nå har jeg snart 10 års erfaring (får godskrevet årene mine som hjelpepleier). Jobber på en avdeling med ortopediske traumer, alt fra eldre som faller i trapper, til alvorlige nakkeskader etter ulykker etc. Alltid utfordringer, noe jeg må ha dersom jeg skal trives. Er masse du kan jobbe som når du er utdannet sykepleier. Et hav av muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...