Mammapudding Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 I den ene "puppen" til Leah er oppdaget jeg en kul i dag, og midt på er det en rødrosa prikk som ser ut som en brystvorte kanskje..Mener å ha lest her inne at dette er normalt..noe med hormoner, men trenger en bekreftelse..Ble litt bekymret! Tenkte å ringe HS på tirsdag om det ikke går over, men om det kan være noe farlig så ringer jeg legevakten i morgen.
mpmamman Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 aner ikke,og er heller ike helt sikker på ha du mener men det ene barnet mitt hadde harde "kuler bak brystvortene,de ha jo kjertler der de og
Mammapudding Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Har ikke vært der før, men kan kanskje være en kjertel som er litt hoven? Er bare på den ene siden..
Januarjubel! Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Jeg oppdaget det samme på min 14 mnd-ing for et par dager siden, og i dag er den borte. Tror du kan ta det helt med ro, men følg med på den.
selma07 og engel Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Jenta mi hadde det en periode fra hun var nyfødt til hun var noen måneder. Kulen ble større avhengig av hvor jeg var i min syklus, så tydelig hormoner som kom fra meg gjennom mm. Legen og hs sa at det var viktig å følge med på den for å se om den endret seg. Ta en tur på helsestasjon dersom du bekymrer deg mye, ikke noe ok å gå rundt å være redd for sånne ting!! Tror nok ikke dutrenger ta kontakt med legevakta! Men de svarer villig på alle sånne spm der også)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 mie har også hatt en sånnliten klomp. somser ut som en ekstra brystvorte ikke sant? viste denpå helsestasjonen på 15mnd kontrollen og hun trodde bare det var en klomp av noe slag, som ville bli borte med tid og stunder, mne hun stusset litt over den. den hadde da hvert der ca tre mnd. så min nysgjerrighet tok overhånd og jeg prøvde forsiktog å presse litt, som en kvise, og ut osmdet masse såmm hvitt- nesten som i en kvise . og etter det har den hvert borte. hun hadde ikke vondt der, og den hadde samme farge og str som brystvortene hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå