Gå til innhold

Får man symptomer på en MA???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på svar, så redd for min lille!:)

Klem fra spent førstegangs;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde MA i februar i fjor, merket jeg egentlig ingenting før jeg begynte og blø, men da jeg var hos gyn og fikk UL og de mente at spiren hadde vært død i 14 dager, begynte jeg og tenke meg litt tilbake, og da fant jeg ut at 14 dager før jeg begynte og blø så våknet jeg på natta med veldig sterke magesmerter, og dro til legevakta. Der tok jeg en urinprøve og den viste da at jeg var gravid, også fant de litt blod i urinen og trodde jeg hadde fått en UIV. Ellers merket ikke jeg noe av min MA, men kan jo hende andre har merket det på annen måte da.

Skrevet

Jeg merka absolutt ingen ting til det. Hadde masse symptomer og ikke noe blod e.l.. I tillegg er jeg ganske intuitiv, men mistenkte absolutt ikke at det hadde gått galt likevel.

Men ikke tenk så mye på det. Det er faktisk bra at vi ikke vet det, og huske at det er ikke så mange det skjer med.

Skrevet

så lenge du ikke har smerter eller blødning syns jeg ikke du skal tenke på dette,da blir du bare sprø og bekymret...og har du sett hjertet slå sier di at det er minimalt med sjangser for at noe skal gå galt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...