Mamma`n til Markus =) Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Noen som kjenner til Frimurerlogen i Drammen? På godt eller vondt? Vurderer å ha bryllupsfesten vår dær =)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Flott lokale, flotte ansatte osv. Et av de bedre stedene i byen å ha et slikt selskap!
Slalotte Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 var der å spiste lunsj med de "broderne" Syns det var KJEMPE fint der!
Mamma`n til Markus =) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Hei Tillab. Vet ikke om du husker meg, men vi var på sammn DIB-treff på East Lake i 2006. Første treffet jeg var med på var på Glass, men så forflytta vi oss opp til East Lake:) Jeg heter Marianne og sønnen min heter Markus. Går det bra med dere eller? Gratulerer med en til på vei =)
Mamma`n til Markus =) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Noen andre? Kjenner ei som hadde sitt bryllup der. Og hun mener at de vanna ut spriten slik at gjestene ble mer og mer edru.... Høres helt utrolig ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå