Mamman til A&D Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 jeg vil gjerne vite det, men mannen min vil ikke.. hehe men det sa han sist også... ;o) og da endret han seg..
orkide75 Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 jeg skal:) har så dårlig ul apparat her, så jeg må vente til i uke 30, men er bare 5 uker til da:) visste ikke med førstemann, men nå VIL jeg vite:)
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Vi ville vite, og nå har vi fått bekreftet magefølelsen vår, at det er en liten lillebror til Tobias i magen min : ) Gleder oss masse!
Supermamm Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Vi ville gjerne vite, men kunne ikke se det på ordinær ul. Men var på 3d ul i uke 26 og da fikk vi endelig vite hva som ligger inne magen: )
Miss Dynamite Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 jeg vil også vite det.. Er veldig lenge til da, men magefølelsen sier jente ... men har dere også hørt om den måten noen gyn gjør, at de sjekker urinrøret. er det langt, er det gutt, er det kort, er det jente... Hmm.. fikk høre det nå nylig.. av en spesielt i oslo som kjenner til den metoden..
Madde/sommergutt:) Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Vi ville vite det, og fikk vite det på den andre UL vi var på.. synes det er kjekt å vite med tanke på div innkjøp. (kjedelig å kjøpe alt i nøytralt) vil gjerne ha litt farge. Så er det jo greit å gi den lille en "identitet":) Vi skal foresten ha en liten gutt:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Vi ville vite, men på ordinær UL lå den lille bare som en liten ball vendt inn mot ryggen min. Hadde ikke sjanse til å se det... MEN vi var på en ekstra UL noen uker etter pga blødnigner og da fikk vi vite at det er ei lita jente som ligger og koser seg der inne :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 vi ville vite. å lillegutt viste stolt frem stasen sin på ultralyden:)
Joikaboll@ Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Veit det blir gutt. Har visst det med alle, passer meg best ;-) Må jo få handla litt annet enn nøytralt.
Ella78 m/ A&M Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Jeg var så nysgjerrig at jeg holdt på å dø, så ja, vi ville vite det, og heldgivis var junior samarbeidsvillig. Det blir en gutt, og han slipper bare nøytrale klær... Men det er fryktelig deilig å gå rundt å lure også, da....
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Vi fikk vite med de to første, og ville vite denne gangen også. Så ordinære UL viste at det var en gutt, vektestimeringsul'en turte jeg ikke å spørre, men syntes jeg så det selv. Men skal på 3d-ul i starten på april, så regner med vi får bekreftet det da
Høstspire 2011 Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Jeg SKAL vite det:) Dersom småen er litt samarbeidsvillig! Det er på onsdag!!!! Bare 3 dager igjen!!!
ormeynglet Skrevet 23. mars 2008 #15 Skrevet 23. mars 2008 Vi fikk vite det med de to første, men denne gangen ble det for vanskelig å se. Jeg vil gjerne vite det, men må vente i nesten 9 uker til vi skal på 3D-ul. Da er jeg i uke 30.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 23. mars 2008 #17 Skrevet 23. mars 2008 Vi visste første gang, og vi vet nå
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 23. mars 2008 #18 Skrevet 23. mars 2008 Vi skal vite det fikk vite sist og synes det var veldig greit å kunne kjøpe inn alt av utstyr osv uten å måtte kjøpe alt i nøytrale farger.
mai mammaen til to Skrevet 23. mars 2008 #19 Skrevet 23. mars 2008 denne gangen vet vi at det blir en gutt.. men det er mest pga det praktiske. siden vi har en jente fra før av... vi har rosa vogn osv.. sist visste vi ikke det.. og syns egentlig det var veldig kjekt...
mai mammaen til to Skrevet 23. mars 2008 #20 Skrevet 23. mars 2008 men det med at babyen må bruke nøytrale klær... jeg brukte vel ingenting av det jeg kjøpte inn nesten... for fikk jo så mye i gave..så brukte KUN rosa klær på henne..kjoler osv.. fordelen med å ikke vite er jo at man ikke kjøper inn så mye på forhånd
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. mars 2008 #21 Skrevet 23. mars 2008 Vi fikk ikke sett det da vi gikk med førstemann, Ville vite da, da fikk vi en gutt. Denne gangen ville vi vie og fikk se det på ordinær ultralyd i uke 19, nok en gutt. Har fått bekreftet det på 2 ultralyder til i uke 32 og 33 at det er en lillebror i magen min
liberobleier Skrevet 23. mars 2008 #22 Skrevet 23. mars 2008 Skjønner ikke vitsen med å IKKE vite det egentlig. Så mye mer praktisk med tanke på innkjøp og valg av navn osv å vite hva det blir. Fødselen blir ikke noe lettere av å ikke vite hva kjønnet er, men det er jo min mening da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå